2009. 05. 22.

Leleplezték Criss Angel viaszszobrát


Robin Leach blogjából (május 21.):

A Make-A-Wish gyerekalapítvány gyerkőcei is Criss Angel vendégei voltak ezen a korai délutánon, amikor a viaszszobrot leleplezték a Venetian hotelbeli Madame Tussaud múzeumban. A gyerekek ma este megnézhetik a Cirque du Soleil BeLIEve show-ját is a Luxorban.

Criss múzeumba való belépése éppen a vegas-i múzeum 10. születésnapjával esik egybe.
Ő, aki nemsokára forgatja a Mindfreak 100. epizódját, a tekintélyes Év Bűvésze Merlin-díj egyetlen ötszörös nyertese, és egyedül ő részesült az Évtized Bűvésze-díjban is.

Criss viasz szobra 300,000 dollárba kerül, és a Madame Tussaud londoni stúdiójában készült.
Pár hónappal ezelőtt egy egész délutánon át ült modellt 300 fénykép számára, hogy a művészek hűen újra tudják őt alkotni viaszból.

Rosita Chapman, a Madame Tussaud menedzsere így nyilatkozott: "Criss Angelt muszáj volt megörökítenünk a vegas-i helyszínre. Az ő rajongói a leghűségesebbek, amennyire tapasztaltam, és az illúziót és szórakoztatást egy egészen új szintre emelte. A bűvészetben való közreműködése sarkallt minket arra, hogy halhatatlanná tegyük őt a viasz segítségével. A figura készítésének teljes folyamata alatt, a fotók miatti ücsörgéstől kezdve a mai leleplezésig, teljes mértékben öröm volt a vele való munka." -cikk vége-


Mi az én véleményem a szoborról? Szerintem elég fura. Igazgatták szerintem a haját, mert amit először beraktam, a kupon képe, azon még más volt. Azon jobb volt. Az arca is - érdekes xD.
Túl felnéz a szeme. Oké, hogy a levitációt akarja ábrázolni, de ... mondjuk, nem a földön áll, hanem mintha a Luxor tetején állna. Kicsit így alulról van fotózva.
Idemásolom, amit HQP-re beraktam, fordítottam egy élménybeszámolót.

Aki élőben látja, annak biztos más az élmény. 
Loyal Devina (AreYouReady15) beszámolója:

"Te jó Isten! Ez a szobor aaannnyira valóságos. Abba se tudtam hagyni a tapogatását … (MINDENHOL). xD
Oké, tényleg a kedvenc gatyám másolata van rajta! <3 És oké, az ékszerek is csodásak. Az óra igazából ketyeg… akár a pontos időt mutatja, akár nem…nemtom XD.
És a kezén az a karkötő van, amin az áll, hogy a „Szeretet Örökké Él” és rajta van a JDS monogram. És én csak ájuldoztam, amikor megláttam. Miután kb 20 percet töltöttünk „Criss-szel”, megnéztük a többi szobrot is, majd elbúcsúztunk egymástól."


 Azért (is) vette Criss elegánsabbra a figurát, mert tegnap volt a megemlékezés az 52 évesen (május 1-jén) elhunyt Danny Gans-ról is, aki hosszú ideje dolgozott Vegas-ban a szórakoztatóiparban (énekes, komikus, hangutánzó).
+ Carrot Top, humorista





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése