2009. 05. 27.

YouTube-üzenetek

Úgy tűnik, ez tényleg Criss YouTube-csatornája!
http://www.youtube.com/user/MindfreakTelevision

4 hónappal ezelőtt írta:
"Meg kell, hogy mondjam, egy kicsit csalódott vagyok, azok miatt a reakciók miatt, amelyeket rajongóktól és más emberektől kaptam a csatornámmal kapcsolatban. Sok rajongó azt mondja, hogy átverés. De kicsit sokkoló a számomra, ahogyan reagáltak arra, hogy nekem is van csatornám. Személy szerint úgy gondoltam, nagyon sikeres lesz, mert láttam, hány ember tesz úgy, mintha én lennék az, mégis sok látogatójuk volt. Én igazából idejöttem, mégis alig nézi valaki a videóimat, és látogatja a csatornámat." :) Arany szívem ***buksit simogat*** Ha nem akar senki beszélgetni vele, majd én meghozom ezt az áldozatot... xD

"Eldöntöttem, hogy több időt szakítok arra, hogy ne csak elolvassam az üzeneteimet és a kommenteket, hanem válaszoljak is néhányra közülük. Remélem, ti rajongók mind nagyra értékelitek majd ezt a gesztust. Ne haragudjatok, ha nem válaszolok vagy válaszoltam egy-egy régebbi hozzászólásra." <3

3 hónapja írta:
"Nem vagyok netközelben. 'Mindig tudd, hogy semmi nem áll közted és az álmaid között, kivéve téged' - Criss Angel" 

"Ha van olyan képed, amin velem vagy látható, akkor kérlek, küldd el nekem és berakom háttérnek."

"Ha szeretnéd, hogy feliratkozzak a csatornádra, kérlek szólj, és megteszem." :D  Nem adja fel könnyen.

"Sziasztok, apropó, eddig nem volt alkalmam elmondani, de rajongók által készített grafikákat is elfogadok, mint amilyen a mostani hátterem." Gondolom, a béta-verzió előtt volt olyan a csatornája - én nem fogok átváltani, mert nem tetszik.

"Meg fogok próbálni készíteni egy videót bizonyítékul."  Na, az nem ártana.

2 hónapja:
"Ne haragudjatok, de nem tudok az összes rajongónak válaszolni. De ne aggódjatok, elolvastam a hozzászólásaitokat." 

1 hónapja:
"Válaszolni fogok az üzenetekre, amint lesz időm, de az időhiány miatt csak elolvasom a hozzászólásokat a profilomon. Elnézést a kellemetlenségért. Ha olyan hozzászólást írtál a profilomra, amire választ vársz, kérlek, küldd el nekem privát üzenetben."

6 napja:
"Valaki azt kérte, hogy menjek a barátai csatornájára, és használjam az ott lévő hátteret. Elvesztettem azt az üzenetet és nem találom. Ezért, el tudnád kérlek küldeni a barátaid csatornájának linkjét, és így tudnám használni a hátteret." 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése