2009. 06. 17.

Criss a Twitteren

Criss-nek is van Twittere, ahová pár sor helyzetjelentést be fog írogatni.
Valódi, a fórumának adminisztrátora, Dru is megerősítette.

http://twitter.com/crissangel

Eddig ezt írogatta:

----------------------------------------------------------------------------------------

- 5 órával ezelőtt:
Nincs alvás, a "gonoszak nem nyughatnak"! *szójáték*
Most kezdődik az első előadás! Kívánjatok szerencsét!

- 11. órával ezelőtt:
Kimerültem, hajat kell vágatnom, majd közben alszom xD

- 11. órával ezelőtt:
Most ébredtem fel... reggel 6-ig nem kerültem ágyba.

- 21. órával ezelőtt:
Majd még írok! Jó éjt...

- 21. órával ezelőtt:
Holnap újból előadás, szerdán két epizódot forgatok 7-kor és 9.30-kor.

- 21. órával ezelőtt:
Csináltam egy bemutatót I.E.D. csapatszállítókkal... az ötödik évad augusztusban lesz, tartsatok velem.

- 21. órával ezelőtt:
Ismét egy hosszú nap végére értem... az Edwards Légitámaszponton forgattunk, Kaliforniában. Félelmetes jó forgatás volt!

- 2009. június 15, 01.21:
Megyek aludni, holnap hosszú napom lesz... Jó éjt!

- 2009. június 15, 01.21:
Megnéztem az oldalt és látom, hogy mennyi rajongóm csatlakozik a Twitterhez. Csodálatos! Köszönöm a támogatást!

- 2009. június 13, 19.18:
Lehet, hogy benézek a Luxorban a LAX-ba a második előadás után... gyertek be, ha arra jártok.

- 2009. június 13, 19.17:
Nagyszerű volt a dedikálás a Circus/Circus Mindfreak boltban... Most megyek a 7-es előadásra, koccintsunk hogy nagyszerű lesz.

- 2009. június 12, 23.19:
Hosszú volt a nap, jól zajlott a forgatás és a két előadás... szép estét mindenkinek... megyek aludni

- 2009. június 12, 14.23:
Június 13-án szombaton a Circus/Circus Mindfreak boltjában fogok dedikálni 1-től 3-ig... gyertek és köszönjetek be!

- 2009. június 12, 13.23:
Úton az ötödik évad! A következő 5 hétben forgatni fogok... gyertek a Luxorba és csípjetek el egy felvételt

- 2009. június 12, 00.47:
Végre hivatalosan is a Twitteren vagyok! Micsoda kínok árán... KÉSZEN álltok? ... egy kis csicsergésre...

------

Meggyűlt a baja a regisztrációval xD  



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése