2009. 06. 22.

Criss üzeni Twitteren

00:46

21 órával ezelőtt: "Nagyon boldog vagyok, hogy be tudtuk fejezni a mai forgatást. Ez egy lazább nap volt és nagyon jól ment.."
"Most gyorsan benyomok egy pulykasalátát, aztán megyek is a színpadra a 19 órai Believe előadásra.. nézzetek vissza nemsokára!"

19 órával ezelőtt:
"Jó volt az első előadás! Megyek masszázsra aztán jön a következő előadás... nemsokára ismét írok nektek"

16 órával ezelőtt:
"Végre vége a napnak... Holnap utazom Mammoth-hoz, hogy hétfőn ott forgassak a Mindfreak 5. évadhoz. Ha el tudtok jönni, szívesen látnálak benneteket! Most megyek aludni... Isten áldjon!" 

* szerk.:

00:50

"Készülődöm az útra a Mammoth-hoz"  


21:24

3 órával ezelőtt:
"Jó reggelt! Kezdek készülődni a nagy napra... a 'Fehér Halál' forgatására. Kívánjatok szerencsét!"

***Anyám, :o na, megint para a következő bejelentkezésig - utálom a Twittert***  xD

-------------------------------------------------------------
13 órával ezelőtt:
"Végre! megérkeztem a Mammoth-hoz... micsoda út volt... már azt hittem, Alaszkában kötök ki..."
 
"Gyorsan bekaptam valami kaját a lenti étteremben...nagyon jó hely ... találkoztam néhány helybélivel ...mindenki nagyon vendégszerető..."

"Alig várom már, hogy holnap a helyszínen legyek... "
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése