2010. 12. 27.

Boys & Girls Club - varázslat a gyerekeknek


December 21-én Criss százdollárosokat osztogatott az egyik helyi Boys & Girls Clubban, amikor elindította a Magic Jam Initiative nevű szervezetet. 
(Előző alkalommal a frissen megjelent bűvészdobozából 1 millió dollár értékben, azaz összesen 150 000 darabot adott a Make-A-Wish alapítvány gyerekeinek - kapcsolódó cikk itt olvasható.)
A klubban a teljesen megbűvölve figyelő gyerekeknek trükköket adott elő, aki eltalálta a számokat, kapott 100 dollárt Criss-től.

Criss: "Elég egy pillantás az arcukra és az ember rögtön megszereti az összeset. Imádták a varázslatot, különösen ennek az ünnepi időszaknak a varázslatát. Hogy is lettem volna képes arra, hogy ne adjak mindegyiküknek egy százast? Olyan boldogok, olyan hálásak, olyan büszkék voltak. Megtudtam, milyen Mikulásnak lenni. Olyan áldott vagyok, hogy megtehetem ezt. Megfizethetetlen pillanat volt, amire mindig emlékezni fogok."


Összesen 113 gyerek vett részt az eseményen, és Criss mindnek adott 100 dollárt, szóval összesen 11 300 dollárt adott oda, megfejelve a már korábban adományozott összegeket a Make-A-Wish és a  Boys & Girls Club számára.

| Forrás | Fotók ebben a galériában láthatóak | 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése