2011. 07. 02.

Criss nagyszabású tervei


Criss felfedett néhány részletet Robin Leach-nek a készülő terveiről. Indulni fog egy weboldala, a MagicPlace.com, és keresi a következő Elmecsúfolót is.
A MagicPlace.ről: "Olyan színvonalas életmód-portál lesz, ami a bűvészet témája köré épül. Egy olyan hálózat, amely minden héten 14 észbontó műsort sugároz majd. Teljesen más lesz, mint amit valaha látni lehetett a neten, vagy azon kívül. Nagy szenvedéllyel vágok bele. Hiszek abban, hogy ez véglegesen forradalmasítani fogja azt, ahogyan az emberek a bűvészetet megtapasztalják. Nincs a világon semmi ehhez fogható."

Criss a műsorok közül négyben fog szerepelni -- más tehetséges vendégek lesznek a többi tízben. A legjobban a következő Mindfreak/Elmecsúfoló utáni globális kutatás miatt izgatott. "Ez lesz minden feltörekvő bűvész alapvető díja, legyen kezdő, középhaladó, vagy haladó az illető. Házivideókat fognak beküldeni, és egy külön részleg fogja őket elbírálni és kitüntetni. A győztes iderepülhet Las Vegasba és felléphet a Luxor BeLIEve Cirque du Soleil színházában. Felvesszük, adásba tesszük, és egy éjszaka alatt felválthatja az illető addigi életét egy nagy, sikeres showbiznisz karrier."

A MagicJam egy titkokkal és bakikkal tarkított talkshow, amelyben Criss a házigazda. Már elkapta Siegfriedet és Royt első vendégeiként egy nagyon ritka, leülős beszélgetésre. A Las Vegas-i bűvészek közül Lance Burton, The Amazing Johnathan, Jeff McBride és az énekesnő Ke$ha is volt már vendég, legközelebb Robin Leach-csel is készülnek felvételek. 

Criss-t több, mint 5 millió rajongó követi figyelemmel a hivatalos közösségi oldalain. Szeretett volna létrehozni egy műsort a spanyol barátai számára, Maestro de la Magia címmel, Devlin és Mateo vezetésével. A sorozat Latin-Amerikában lesz látható.

Criss-t most először fogják kamerák kísérni a nap 24 órájában.

"A C.A. Uncensored című műsor mindent meg fog mutatni. Semmi nem lesz cenzúrázva. Nem lesznek korlátok. Semmi nem lesz elrejtve. Minden le lesz leplezve. A fátyol teljesen fel lesz libbenve. Mindent teljesen úgy lehet majd látni benne, ahogy az életemben zajlik, akár a Day in the Life-ban, napi szinten. Provokatív lesz. Benne lesznek a megpróbáltatások és a gyötrelmek. Nem fogom engedni az elővigyázatos szerkesztést, mert semmit nem akarok elrejteni. Minden ki lesz teregetve, és azt hiszem, a rajongók imádni fogják."

A nézők betekintést nyernek az Évszázad Bűvészének többmilliós üzleteibe és magánéletébe, amint kitárja Serenity nevű otthonának kapuit.

Ilyen műsorcímek lesznek: Pop Magic, The Junk (hulladék), Secrets Revealed (felfedett titkok), Get This! (ezt kapd ki!), The Loyal Vault (rajongók terme), Magic Phenom (mágikus jelenség), The Magic Freak (a bűvészet megszállottja).

Criss a MagicPlace.com-ról: "Mindenkinek nyújt valamit, én megpróbálom a tehetséges embereknek megadni az eszközt arra, hogy felfedezzék őket, olyan módon, hogy közben ne lihegjen senki a nyakukba, mint ahogy az velem történt, amikor a tévés karrierem során ezzel meg kellett küzdenem -- ez pedig megadja nekik a lehetőséget, hogy igazán kreatívak legyenek. A MagicPlace.com a szórakoztatás érdekes formáit fogja fejleszteni és kibontakoztatni.


Ez lesz a jövő, de mi ma mutatjuk meg, és nem várunk a holnapra. Nem arról van szó, hogy több tervre van szükségem. Nem kell ilyesmit tennem, és pénzre sincs szükségem. Ez valami olyan, ami iránt szenvedélyt érzek és pozitív erő akarok lenni, hogy inspiráljak embereket és hátrányos helyzetű gyerekeket, vagy bárkit, aki arról álmodik, hogy győzni fog.


Velünk vannak ezek az igazán sikeres emberek, hogy megadják az eszközt másoknak, saját víziójuk megvalósításához. Pozitív dolgokat teszünk ki és a jótékonysági szervezetem számára is segít pénzt gyűjteni. Olyan lehetőséget ad az embereknek ebben az üzletágban, amilyen nekem nem volt. 18 évig dolgoztam, hogy beérjen a siker. Most majd a MagicPlace.com le fogja rövidíteni ezt a folyamatot az embereknek."


A hálózat három jelentős összetevője lesz a The Magic Shop, a The Mindfreak Magic Academy és a  Hire Criss Angel Magicians Worldwide.
A The Magic Shop több, mint 10 000 árut fog tartalmazni, ezzel az egyik legnagyobb lesz a világon. 
Criss: "Nekünk vannak a legjobb termékeink, a legjobb áraink és a legjobb kiszolgálásunk nagyszerű útmutatókkal, szóval a vevők nem csak egyszeri vevők lesznek. Azt szeretném, ha én és az embereim egy életre kialakíthatnánk velük egy kapcsolatot, akár hobbi szinten, akár profiként érdekli őket a téma. Valahol 20 000 és 30 000 közöttre tehető a világon a profi bűvészek száma, és mióta kijött a bűvészdobozunk, több, mint egymilliót adtunk el belőle. Szóval, azoknak az embereknek szól, akik komolyan érdeklődnek, de legyen akár csak egyetlen egy trükk iránti, akár egy életre szóló érdeklődés, ott leszünk a számukra. Vezetni fogjuk őket, szóval nem pénzkidobás lesz nekik."
Criss létrehozott egy Las Vegas bázisú bűvészakadémiát, a The Mindfreak Magic Academy-t, valódi osztályokkal. "Évente két alkalommal utaznak ide, de segíteni fog nekik abban, hogy a bűvészet az életük része legyen. Lesznek órák a bűvészet különböző szakterületeivel, és mi segíteni fogjuk őket, hogy megalkossák és megformálják a saját szerepléseiket, így pénzt tudnak keresni vele. Ha senki nem hallotta még a nevüket, akkor is sok pénzt tudnak keresni a bűvészkedéssel. Segíteni fogunk az embereknek elérni a legjobb előadást -- a legjobbat, ami csak tőlük telik."
A C.A. Magicians egy olyan szolgálat lesz, ami bűvészekről gondoskodik világszerte. "Legyen az bármilyen esemény -- családi, vagy üzleti --, mi fogjuk vállalni a felelősséget a megrendelt bűvésszel kapcsolatban. A világon mindenki számára biztosítani akarjuk a minőséget."

"Bízom abban, hogy újrafogalmazzuk a bűvészetet, és lehetővé tesszük az embereknek, hogy tapasztalatokat szerezzenek, mert idáig ilyen nem létezett. Már szabadságot élvezek abból a szempontból, hogy alkothatok és nem liheg senki a nyakamba a határidőkkel és más nyomás sincsen. Valódi tévéstúdióim vannak. Ha van egy ötletem, mehetek és leforgathatom. Kísérletezhetek. Aztán, hogy adásba kerül-e, vagy sem, már az én döntésem. Nem kell valaki más időkeretét használnom.


Az a fajta televíziózás, amit ismerve felnőttünk, nincs többé. Egy nagyobb, szélesebb, világméretű közönsége van az embernek az interneten, nagyobb, mint bármely amerikai tévésorozatnak. Az emberek már nem ugyanabban a vonatkozásban néznek tévét, mint régen. Manapság az interneten tévéznek, kényelmüknek megfelelően. Ez az egész hullám most indul -- nem a jövőben. A 14 műsorral való indulás képessé tesz arra, hogy rengeteg tartalmat nyújtsak, hogy olyan médiahálózatom legyen, amit én birtoklok és a bűvészet ezen területével én rendelkezzek. Senki nem tudja megjósolni ennek a technológiának a jövőjét, de amire eljön az ideje, meg akarom vetni a lábamat ezen a területen."

"Dollármilliókat költöttem arra, hogy megvalósuljon. Ez nem egy egykamerás üzem. 30 kamera van, csúcsprofi világítással -- mint a CNN stúdiója. Drága váltóink vannak, összetett AVID szerkesztő berendezésünk és egy hihetetlenül tehetséges emberekből álló teljes személyzetünk. Ez egy valódi üzleti vállalkozás, ami lehetővé teszi a teljes kreatív szabadságot. A most futó popcorn reklámom a listavezető, Nielsen-felmérés által osztályozott reklám, kiütötte a Volkswagen, Ford, Jell-O és a  Cheez-It reklámjait. 
Szeretnék termékeket vinni ebbe az új médiumba és szeretném elérni, hogy a szponzorok el legyenek ragadtatva ettől a vírusként terjedő életstílustól, ami sokkal több, mint csak egy reklám a tévében."


"Ez valóban egy internetes pódium, többféle szinten is -- innovatív, személyre szabott módokkal  szponzorok számára, termékeik reklámozása céljából. Ilyesmiből még nincs sok. Valójában eddig nem volt a tévé és az internet berkein belül. Az emberek olyan élményekkel gazdagodnak, mint eddig soha. Nagyon izgatott vagyok. Önálló életre kelt és messze meghaladta azt, amit először képzeltem. Nem is tudom megfogalmazni, milyen izgatott vagyok. Profi bűvészek állnak ki mellette. A bűvészet iparának elitje teljesen összhangban van a dologgal. Vagy már leforgatták a részüket, vagy éppen most forgatják, és mind látják, hogy ez a bűvészet jövője -- ami ma történik meg."

Criss mobiltelefonokra is megjelentet majd olyan alkalmazásokat, amelyek segítségével az emberek bűvészkedhetnek a barátaikkal, felhívhatják egymást előérzeteikkel és jóslataikkal. Criss: "Ez igazán őrületes és hihetetlen lesz!"

Most, hogy Criss az összes új illúzió beépítésével végzett a BeLIEve műsorába, még többet tervez júliusra: "Mindig fejlődik. Most már egy vadonatúj show lett belőle -- semmi köze ahhoz, amilyen a premieren volt. Az összes fő illúzió és az ütemezés készen van. Egészen elképesztő a teltház. Jelenleg egy új lebegés illúzióján dolgozom, ami újra fogja definiálni ezt a művészetet. Eddig még soha senki nem látott, vagy tett ilyet -- már nagyon hosszú ideje dolgozunk ezen -- de ez lesz a következő nagy dobás. Egy évben kétszer akarok új illúziókat tenni a BeLIEve-be, hogy frissen tartsam és az emberek számára izgalmas legyen, ha már látták, akkor is, és időnként visszatérjenek megnézni."

Criss azt mondja, hogy a sikeres jegyeladásokon felbuzdulva más területek iránt is érdeklődik, és írt és alkotott egy másik előadást, amit szintén ő fog rendezni. Már lezajlottak a kezdeti, gyártással kapcsolatos beszélgetések is a Cirque-kel: "Ez egy elképesztő vándorshow a világ legjobb bűvészeivel, mindegyikük a saját szakterületét bemutatva. Nagyon izgatott vagyok miatta. Ha az emberek nem tudnak eljönni Vegasba, hogy varázslatot lássanak, a varázslatot fogom odavinni hozzájuk."

Habár ő lett az Évtized és az Évszázad Bűvésze, Criss azt mondta, erős versenytársai vannak, például az ifjú Keenan Cahill, aki milliókat bűvöl el az interneten.

Criss: "A legviccesebb jeleneteket forgattuk le együtt, amilyeneket még egyikünk sem csinált. De szó szerint megöl engem és utána ő bűvészkedik. A jó dolog, hogy kijön a bűvész-DVD-je, és a MagicPlace.com-on az enyémek az exkluzív terjesztési jogok, még mielőtt átvenné a helyem!" :D

| Forrás |

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése