2016. 07. 04.

"Pokoli egy év volt" - Criss Angel cikke

Ausztrália, állatkert | Fotó/Photo source: Review Journal

2016.06.30. | Criss digitális tollat ragadt a ReviewJournal hasábjain |

"Azt mondani, hogy ez egy hosszú - és néha rendkívül nehéz - év volt, egy kissé a dolgok elbagatellizálása. 2015 őszén olyan hírt kaptam, amelyet egy szülő sem akar SOHA hallani ... "A gyereked rákos." Az akkor 2 éves fiamat, Johnny Crisstophert akut limfoblasztos leukémiával diagnosztizálták (ALL).

Azonnal felfüggesztettem Las Vegas-i életemet (töröltem a BeLIEve show-kat) és repülőre ültem Ausztrália felé, ahol jelenleg Johnny az édesanyjával él és ahol a kezelést kapja. Gyermekek esetében az ALL-t elég sikeresen gyógyítják, de ez nem segít megvigasztalni a kisgyermekedet és elmagyarázni neki, miért érzi szörnyen magát, és miért kell mindezt a fájdalmat átélnie.

Johnny édesanyja, Shaunyl, volt - és továbbra is az - a fiunk támasza. Az elmúlt több, mint 8 hónapban folytatódtak a kezelések, jól reagál rájuk, és most már szerencsére azt mondhatjuk, hogy gyógyulófélben van. Reménykedünk abban, hogy amikor véget ér az 1095 napos teljes kezelése, egy egészséges, boldog, rákmentes óvodásunk lesz.

2016 elején, amikor hazatértem azután, hogy másodszorra látogattam meg Johnnyt, komoly beszélgetéseket folytattam a partnereimmel a Cirque du Soleilnél és az MGM Resorts/Luxornál azzal kapcsolatban, hogy elindítunk egy új show-t, az állandóan teltházas number one siker, a BeLIEve helyett. A műsor előző halloweenkor ünnepelte a 7. évfordulóját, több, mint 3000 előadással; és én meg akartam mutatni Vegasnak, a partnereimnek és a világnak, hogy mennyire megváltoztak a dolgok, mióta 2008-ban létrehoztuk a show-t.

2014-ben akkor alkottam meg az évek óta első turnézó produkciómat, amikor a MINDFREAK LIVE! egy változatát indítottuk útjára, és egy pillanat alatt sikert aratott. A turné első szakaszára már az első előadások előtt több, mint egy hónappal elfogytak a jegyek. Az előadásokat a kritikusok lelkesen fogadták, és tudtam, hogy a vegasi közönség is megérdemli, hogy részese legyen ezeknek az új, forradalmi illúzióknak. A MINDFREAK LIVE! ezen változatát használtam kiindulópontnak, és azáltal, hogy bevittem a Luxorba a színházamba, lehetőség adódott arra, hogy kihasználjam azokat a technikai és technológiai előnyöket, amelyeket megvalósítottam - az őrületes varázs-csapatom segítségével - az elmúlt hét év során azért, hogy egy szinttel feljebb lépjek vele.

A MINDFREAK LIVE! szó szerint az én 18 éves vízióm, amely valóra vált - hat NAGYON rövid hét alatt! Lélegzetelállító eredeti illúziókkal keverve, csúcstechnológiás, animált LED világítással, RGB lézerrel, LED-es virtuális valósággal, magával ragadó 3D-s effektusokkal, pirotechnika segítségével létrehozott tájakkal, élő zenészekkel és DJ-vel, ez egy 360 fokban élvezhető élmény. Olyasmit csinálunk a lézerrel, amit eddig még soha senki, látni fogsz olyan lebegés közben, amelyen már több, mint egy évtizede dolgozom, és szemtanúja leszel, ahogy újjáalkotok néhányat a valaha megkísérelt legveszélyesebb illúzióim közül.

Hadd legyek teljesen érthető: ez egy vadonatúj show. Nem felújítás. Minden teljesen új. Minden teljesen más.

Túlmutat minden más bűvészműsoron Vegasban, vagy a világon, ami azt illeti. Ez lesz - ez nem kétséges - a leglélegzetelállítóbb, legőrültebb bűvészműsor, amit valaha élőben előadtak, több varázslattal, mint bármely más bűvészműsorban (több, mint 50 illúzióval!). A MINDFREAK LIVE! valóban meg fogja mutatni, milyen messzire jutott a bűvészet. A bűvészvilág még soha nem látott ehhez foghatót.

A show hivatalos premierje június 30-án, csütörtökön lesz, és nem is lehetnék ennél izgatottabb amiatt, hogy az emberek látni fogják, hogy mit hoztunk itt létre! Úgy gondolom, ez az a show, amit az emberek Criss Angeltől várnak.

A MINDFREAK LIVE! világpremierjét követően rögtön fejest ugrom a következő televíziós projektembe. Idén ősszel hazatérek az A&E csatornára egy egy órás különkiadással, ami őrületes lesz! Ez kemény munkaterv, de nagyon izgatott vagyok, hogy újra együtt dolgozhatok a csatornával, és azokkal az emberekkel, akik segítették, hogy mindez megtörténjen a MINDFREAK-kel.

Mindeközben minden szabad pillanatomat a szívemen viselt projektemre fordítom - az első HELP! (Heal Every Life Possible = Gyógyíts Minden Lehetséges Életet) nevű adománygyűjtő gálámra, amely remélem, évenként megrendezésre kerül majd, hogy támogassa a Johnny Crisstopher Children's Charitable Foundation nevű alapítványt.

A HELP! show, tele sztárokkal, szeptember 12-én kerül megrendezésre este 7 órától a Luxorban, a Criss Angel Színházban. Ez a show csodálatos lesz. Jelenleg a vendéglistát véglegesítjük, de Britney Spears, J-Lo, Siegfried & Roy, Jerry Lewis, Wayne Newton, Richie Sambora, Mike Tyson, Chuck Liddell, Lance Burton, Terry Fator, Gordie Brown, Tony Orlando, Vince Neil, Carrot Top, Gene Simmons, Gary Oldman, Taboo a The Black Eyed Peas-ből, Flavor Flav, a Blue Man Group, Kris Kremo, Miles Brown és még sokan mások már megerősítették, hogy támogatják ezt a show-t.

A célom az, hogy ezt az eseményt Las Vegas egyik legnagyobb, évente megrendezett jótékonysági eseményévé tegyem, és egy éjszaka alatt több, mint 1 millió dollárt gyűjtsek össze. A show-n kívül létrehozunk egy hihetetlen, csendes aukciót életre szóló élményekkel. Beleveszek egy látogatást a 2000 négyzetméternyi területen fekvő, Serenity nevű otthonomban, és egy kulisszák mögötti túrát az öt és félezer négyzetméteren lévő Las Vegas-i bűvészműhelyem épületeiben, amely tartalmaz egy privát bűvészórát is velem és a The Supernaturalists utazóshow tagjaival. Lesz egy VIP csomagunk is egy Céline Dion koncertre, és még sok más is.

Korábban ebben az évben 100 ezer dollárt adományoztam a St. Baldricknak és szeretném, ha mindenki tudná, hogy a HELP!-hez befolyó adományok 100 százaléka egyenesen a gyermekkori rákban szenvedőket gondozó központnak és kutatásra megy - és végül gyógyításra; az alapítvány adminisztrációs terheit teljes egészében saját zsebből állom - az adományokból semmi nem kerül levonásra.

Nem fogok hazudni, a tavalyi év egy fene nagy hullámvasút volt, de nagyon izgatott vagyok, ha az előttem álló útra tekintek. Remélem, hogy csatlakozni fogtok hozzám ... gyertek és nézzétek meg a MINDFREAK LIVE!-ot idén nyáron a Luxorban, és idén ősszel segítsetek, hogy sikerüljön elérni azt a millió dolláros célt a gyermekkori rák legyőzésére. Megígérhetem nektek, hogy a világ leglélegzetelállítóbb varázslatát fogjátok látni!"

- Criss Angel

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése